WELKOM WELKOM
De Protestantse Kerk in de dorpen De Rijp Graft en Oost- en West-Graftdijk is overwegend vrijzinnig in haar geloofsbeleving. Open, dienstbaar en inspirerend zijn onze sleutelwoorden. Dat betekent geen dogma’s voor luisteraars, maar handreikingen voor een eigen invulling. Wij nodigen u graag uit op onze site.

Rommelmarkt

De gezelligste ROMMELMARKT van Noord-Holland
is in WEST-GRAFTDIJK !!

op zaterdag 11 mei 2024 van 9.30 – 13.00 uur

De jaarlijkse rommelmarkt op het Graftdijkplein, rondom en in de kerk van West-Graftdijk, wordt al voor de 55ste keer gehouden! Zet het snel in je agenda en kom je zaterdag 11 mei uitleven tussen de prachtige spullen, die door jouw aanschaf een tweede of derde leven krijgen. De opbrengst is voor het onderhoud van het multifunctionele kerkgebouw van West-Graftdijk.

Vanwege het jubileumjaar, zijn bij de Mazzelkraam extra veel prijzen te winnen, waaronder een dinerbon twv € 50,--.

En wat dacht je van de heerlijke frietjes en kroketten in de patatkraam? Of een kopje koffie/thee met zelfgemaakte taart? Dit mag je niet missen, toch?

Graag tot ziens op zaterdag 11 mei!
Het rommelmarktcomité van West-Graftdijk.

Zegt het voort, zegt het voort…….!!

lees meer ยป

Installeer onze App Installeer onze App

Volg onze diensten online Volg onze diensten online

Het Kontakt april-mei Het Kontakt april-mei